Powered By Blogger

piątek, 15 marca 2019

Minigaleria

Hej, Hey, Hej! W tym poście (jakie to dziwne uczucie odmieniać zapożyczony wyraz) chciałbym przedstawić wam moją skromną galerię. Są to zdjęcia z lata 2018, bo zanim wyjadę w pole, to pewnie trochę jeszcze minie (mam nadzieję, że to już niedługo). Po za tym, chciałbym w praktyce pokazać, jak właściciele z lat 90 potrafili tę maszynę "zarżnąć". Uwierzcie mi, wszędzie jest pełno rys (oczywiście nie tylko na tym motorowerze) powstałe w wyniku zbyt szybkiej jazdy. To oczywiście nie jest moja wina (Ogary to ZABYTKI), tylko poprzedniego właściciela, który w razie pęknięcia górnego mocowania od amortyzatorów
po prostu nadspawał uszkodzenie tak, że w tym roku po prostu pękło. Musiałem połączyć je ponownie za pomocą migomatu, ale to już inna historia...


Brak komentarzy: