Powered By Blogger

środa, 20 marca 2019

Odrestaurowane Ogary 205

Witam was wszystkich serdecznie! Dzisiaj o restauracji ogara 205. Zachęcam was wszystkich, posiadaczy ogarów, żeby w małym chociaż stopniu odnowić wasze maszyny! Sam od początku posiadania 205-tki wymieniłem sparciałe dętki, linkę od gazu, filtr powietrza, przepalone lampy, stłuczony reflektor i wężyk paliwa. Cała operacja "pochłonęła" około 120 zł, ale wynikiem jest to, że jakoś od razu lepiej mi się nim śmiga. Takie podstawowe reperacje powinien wykonać każdy użytkownik motoroweru. Ja na przykład na tegoroczne lato zaplanowałem sobie piaskowanie Ogara i wymianę lakieru. Moim pragnieniem byłoby chromowanie wszystkich elementów stalowych i czarne felgi. Na zdjęciach przedstawiam pomysły innych na odnowienie ogarka:




 Najbardziej podoba mi się ogar nr 2, ponieważ został on profesjonalnie pomalowany, włącznie z warstwą lakieru bezbarwnego, a części wyglądają jak "nówki". Nie mówię tutaj już o drogich i pracochłonnych galwanizacjach, piaskowaniach itp., ale poniżej "najpiękniejszy z najpiękniejszych":

Brak komentarzy: